רגשות, אווירה, מחשבות וסיפורים הכל נכנס בתוך התמונות

"התמונה קפצה לי בפיד והזכירה לי את הבית, המפית תחרה, התמונה,

העפרונות הכל החזיר אותי שנים אחורה ועשה לי הרגשה כזו של געגוע ונוסטלגיה"

ככה היא סיפרה לי ואני רק חייכתי והרגשתי בפנים שהצלחתי.

כי אם תמונה שצילמתי מעוררת רגשות, מחשבות, מזכירה דברים

ומניעה משהו אצלך בפנים, אז הצלחתי.

כי זו המטרה של תמונה, להעביר רגש, חוויה, מסר, אווירה.

ברגע שנמשוך ונחבר את העוקבים לעולם שלנו שהוא בעצם גם שלהם,

ברגע שנמצא את הנקודות חיבור שמפעילות ומעוררות רגשות ומחשבות אז הצלחנו,

כי הם כבר בעניין שלנו, כי יש סיפור טוב פה, זו כבר לא תמונה,

זה הרבה הרבה יותר ויש לזה כח עצום.

 

בתמונה כאן,  זה לא רק מגבת מטבח וכוס תה, זה טקס וסיפור שלם שיש סביב זה,

זו המגבת והתגית ששולחים אותנו להרגשה שאנחנו בחו"ל,

אלו קוביות הסוכר של פעם שמעוררות נוסטלגיה,

זו כוס התה הפרטית שלנו שמזכירה לנו לילות של דיבורים או בקרים של שקט.

אנחנו שונים ולכן זה ברור שאצל כל אחד יהיה סיפור אחר, שונה, שמתחבר לעולם שלו,

שמזכיר לו דברים מהחיים הפרטיים שלו,

אצל כל אחד.ת זה יפעיל משהו אחר, מחשבה, זיכרון, רצון.

וזה בסדר, אין לנו שליטה על מה זה יעורר אצל כל אחד.ת,

אבל כן יש לנו את הכלים והיכולת ליצור תמונות שיגרמו לאנשים לרצות את מה שהם רואים,

פשוט כי זה מתחבר להם טוב, כי זה מזכיר להם משהו טוב, כי זה נגע בהם.

 

בתמונה כאן שצולמה עבור יוברנד, האווירה מחוספסת ומגניבה, להיות קול ועם הפריטים הנכונים,

הרצון שלנו להשתייך לסגנון מסויים, קהילה, זרם, התיק הנכון, הלבוש הנכון והאטטיוד הנכון.

איך יוצרים אווירה? איך הופכים תמונה לכזו שתתחבר לאנשים ותגרום למעורבות גבוה?

הכל מתחיל כמו תמיד, בנו.

כן, בעולם המושגים והקישורים שלנו, בחלומות ובסיפורים האישיים.

כל תמונה לפני שלב הבניה והעיצוב, תתחיל ברעיון ובמטרה,

מה אנחנו רוצים להעביר ומה אנחנו רוצים לספר.

ככל שניהיה קשובים יותר ונאמנים לעצמנו

ככה האותנטיות שלנו תדבר את עצמה ותעשה את העבודה.

 

כשאת רואה תמונה ואת רוצה בה הכל, סימן שהיא טובה כי את רוצה את כל החבילה,

את האווירה, את ההרגשה, את הפריטים. זו צולמה עבור 08Home Code

ועוד נקודה חשובה.

בסופו של דבר אנחנו רוצות למכור את הסדנה, השימלה, הקרם, השירות שלנו או כל דבר אחר.

אבל שימו לב זה לא מה שאנשים קונים,

אנשים קונים הרגשה, הבטחה לשינוי, הרגשה טובה, אפשרות להצליח, שייכות.

וזה מה שנמכור להם בתמונות.

לכן תמונות צריכות להיות מורכבות משכבות ופריטים, מצבעים וטקסטורות,

מחומרים ורעיונות טובים.

 

תעצבו  בכייף

ותספרו את הסיפור שלכם בתמונות,

ליבת רות

 

כתוב/כתבי תגובה