האביזרים שעושים את כל ההבדל!

אנחנו רוצות שהתמונה תעצור את הגולשים,

כך שיתעכבו על העסק שלנו ויקראו את הפוסט שלנו.

האביזרים שנשתמש בהם הם חלק חשוב כדי שהתמונה תהיה כזו.

אביזרים יכולים להקפיץ תמונה ויכולים לחרב אותה,

ממש ככה, ממש בקלות, גם אם הקומפוזיציה טובה והאור והקונספט,

תמונה יכולה ליפול אם נבחר לא נכון.

לכל בחירה שלנו יש משמעות, יש השפעה, יש אפקט.

זו הדרך בה בנויות תמונות אווירה, הן מתבססות על משמעויות וניואנסים,

על דקויות ומחשבה.

 

אני יודעת, יכול להיות שאת ככה זזה באי נוחות עכשיו בכיסא

וחושבת לעצמך "מה היא רוצה ממני?! איך לי לדעת את כל הדברים האלו?"

ורגע לפני שאת נבהלת ובורחת,

אני אגיד לך שזה לא כל כך מסובך כמו שאת אולי חושבת כרגע.

 

לכולנו יש הגיון בריא, לכולנו יש אסוציאציות וקישורים

ומשם הכל מתחיל,

מלחשוב לפני שאני שמה פריט לצילום,

מלבחור בקפידה וברגישות תוך כדי התכווננות למטרה של התמונה שלי.

 

ואני אסביר,

למשל אני רוצה לייצר תמונה של שולחן עבודה,

אני אשאל את עצמי של מי השולחן? מה אני רוצה להעביר איזה מסר?

ולפי זה אתאים את הפריטים,

כוס קפה או כוס תה | עם עוגיות או לא | היד שלי תופיע בתמונה או לא

צבעוניות בהירה או כהה | עיפרון או עט

 

בתמונה כאן שצולמה עבור BAYRON  מותג עיצוב גרפי, רצינו להעביר נראות קלילה, שיקית, צבעונית ושמחה כמו ערכי המותג,

ולכן הרקע בהיר, הספל עם פטל ורוד ואופטימי, העוגיות שנראות מעולה והפריטים הגרפיים שמתחברים באופן מושלם וזורם בתוך התמונה.

כל בחירה אחרת תשנה את האווירה, עם הרקע יהיה כהה ובספל יהיה קפה וצלוחית העוגיות תיהיה לבנה,

לכל דבר יש השפעה וכשאנחנו בונים תמונה צריך לקחת הכל בחשבון,

כי אנחנו אלה שקובעים את ההרגשה והסיפור שנרצה להעביר.

 

נקודה חשובה נוספת היא לא להתעצל ולהשתמש עם מה שזמין וקל,

אלא למצוא את מה שיעבוד עבורנו הכי טוב,

אם אני רוצה למכור כלים שיש לי בחנות, אני לא אראה אותם ריקים,

אני רוצה שמי שיראה את התמונה שלי, יפול לו האסימון והוא יגיד

"אני חייב את זה, ככה בדיוק כמו שזה"

ולכן מראש אני אתן בתמונה שלי פתרון מה לעשות עם הכלים,

איך להשתמש בהם באופן שימשוך ושירצו אותם בדיוק ככה.

 

בתמונה כאן של הכלי תינוקות, יכולתי להכניס כל דבר כמעט ולצלם,

אבל כל דבר לא היה עובד, ואם יש לידי כרגע רק טושים זוהרים ועטים של הכנס האחרון שהייתי בו אז אני מעדיפה לא לצלם ככה,

פה הנקודה החשובה, לא להתעצל,

למצוא את הדבר המדויק ולא לוותר ולא להתפשר.

הפרטים הקטנים, האביזרים הם אלו שמספרים את הסיפור,

הם אלו שמקפיצים את התמונה ורוקמים את העלילה,

בשביל שהתמונות יצאו מהממות לא צריך הרבה אביזרים,

צריך שהם יהיו נכונים,

נכונים לסיפור שלנו ולמה שאנחנו רוצים להעביר.

הבחירות יעשו לפי הגיון ורגש ואסוציציות,

למה מתחבר לי כלי מטבח ובישול? למלח, פלפל, לעשבי תבלין , למגבת מטבח.

כפות עץ ישדרו לי בייתיות וחמימות לעומת כפות מתכת,

רקע כהה יזרוק אותי לכיוון טרנדי ועירוני יותר מאשר רקע עץ כפרי.

העניין הוא לחשוב לפני, לתכנן, לקבץ את כל האביזרים הרצויים ואז להתחיל לצלם.

או במילים אחרות להעביר את הסיפור שלנו בתמונות : )

 

 

אז איך לבחור אביזרים לתמונות שיהפכו את התמונות למלאות שיק וסטייל?!

הסוד טמון בבחירות שמצד אחד מדויקות למותג שלך מבחינת צבעוניות וחומר

ומצד שני אביזרים שהם ייחודיים, על זמניים, כאלו שהם לא טרנד חולף

אלא יהיו רלוונטיים גם בעוד שנה ושנתיים,

אלו פריטים שלא חייבים להיות רק לצילומים אלא אפשר להשתמש בהם בשוטף בעיצוב הבית ולהנות משני העולמות.

לבחור את המספריים מהמתכת ולא מהפלסטיק הפשוט, מתקן מגניב לחוט וחוט יוטה בשחור מרענן ולא החום שמופיע בכל מקום,

עפרונות עם עיצוב מעניין, מחברות מיוחדות בחומר או בעיצוב וכו'

בשביל לבלוט מעל השפע, צריך למצוא את הקול המקורי שלנו,

להראות את הייחודיות של העסק שלנו בתמונות שמורכבות בדיוק מכל הבחירות הקטנות של האביזרים השיקיים האלו.

 

 

 

אז לסיכום,

לזכור מה המטרה של התמונה, להשקיע באביזרים ייחודיים,

לתכנן ולדייק בבחירות.

והעיקר לעשות!

ליבת רות

 

כתוב/כתבי תגובה