מה הופך תמונה לשיקית?

לכל תמונה יש את הדבר הזה שהופך אותה מסתם עוד תמונה לתמונה טובה,
לתמונה כזו שתסקרן ושתמשוך לראות של מי היא ומה עוד כתוב לידה.
אחד הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם כשבונים תמונה,
הוא שכבות.
שכבות הן כמו עוד פרק בספר, הן נותנות את המידע,
הן החתיכות של הפאזל שמתחברות יחד בדיוק.
כשאנחנו מסתכלות על תמונה וכל פעם מגלות עוד פרט ומבינות שלא ראינו הכל,
שלא הבנו הכל במבט ראשון, שיש יותר ממה שנראה – אז יצרנו תמונה טובה.
תמונה שמושכת, שמשאירה, שגורמת להתעכב עליה עוד.

דבר נוסף שהופך תמונה לשיקית, אלו האביזרים, הפריטים המיוחדים שתופסים את העין,
את לא חייבת שיהיו לך הרבה כאלו, מספיק כמה שיעשו את ההבדל, עט מיוחד, מחברת מקורית,
נייר מעניין מספר ישן, מצלמה ישנה ופוטוגנית, שעון צבעוני וכו'
העין שלנו תתעכב על דברים שהיא לא רגילה לראות,
על המיוחד והאחר, על שילוב מעניין או על פריט ייחודי,
בנוסף לזה שברגע שיש לך פריטים ייחודיים, זה גם מייחד את העסק שלך,
את התמונות שלך, זה ממתג אותך במקום גבוה יותר, את כבר לא כמו כולם, את מיוחדת.

שיקיות זה דבר חמקמק, יותר מידי יוצא קיצ'י, פחות מידי יוצא משעמם,
לפעמים זה הכל עניין של מינונים, של איזון וכמויות,
לזה אין נוסחה מדוייקת של שני שליש ושליש או כל חלוקה אחרת, יש כאן עניין של ניסוי ועשייה, ללמוד תוך כדי תנועה עד שמגיעים לדיוק.

דרך נוספת להביא שיק לתמונה היא בצבע!
להכניס צבע, לשחק בצבעים, בטקסטורות, במרקמים, להגזים, לשלב, לבדוק גבולות וקצת להפתיע את העוקבות והעוקבים שלכן, לצאת מהמוכר והידוע,
מהסגנון והתמונות שהם רגילים לראות ולהכניס משהו חדש ומרגש.

כי בסופו של דבר זו המטרה, למשוך את הצופים להתעכב עלינו,
על העסק שלנו, על מה שיש לנו להציע.
למצוא את השיק שלנו, לא לפחד לנסות – מקסימום נצליח, לא?
היו לי לקוחות שרצו לשמור על קו אחיד בנראות ולפעמים זה נכון ומשרת את המותג והמסר והאווירה שאנחנו רוצות לשדר.
אבל, הרבה פעמים העקביות משעממת ויש צורך בשינוי, בליצור את התמונות קצת אחרת בשביל שהלקוחות והעוקבות לא יחשבו שכבר ראו הכל,
להפתיע ולרגש, לחדש ולשנות בשביל לשמור עליהן ערניות וקרובות.
תעצבו בכייף תמונות שיקיות שוות!

מחשבה 1 על “מה הופך תמונה לשיקית?”

  1. אהבתי ממש לקרוא את מה שכתבת כאן על תמונה
    איזה ערך מוסף את נותנת על תמונות ברשת
    תודה רבה לך על כך

    הגב

כתיבת תגובה