איך להפוך למותג בעולמות הלייף סטייל?

השקעה-
תשקיעי בכל העטיפה של העסק, בעיצוב פוסטים, בתמונות אווירה, בתמונות מוצר, באריזות, באתר, בדפי הנחיתה, כל מה שאת מעלה צריך להיות מהמם.

מיקוד-
תהיי ממוקדת על מה שאת רוצה להעביר, על המסרים, הסגנון והאווירה ואל תתבלבלי מכל טרנד חולף.

מסגרת-
את צריכה שתהיה לך מסגרת עיצובית, שיהיו לך קווים מנחים לאיך לעשות ומה לעשות, בשביל שלא תתפזרי בין שלל האפשרויות. צריך שיהיה קו מקשר בין הכל על מנת להעביר את המסר שיפה וטוב כאן.

יופי ואסתטיקה-
הדברים צריכים להיראות יפים, לא ליד, לא בערך, הכל צריך להיראות יפה, מושך, בסטייל. זה מה שמבדיל בין עסק עם דברים יפים לכזה שהוא מותג לייף סטייל, כי יש לו את זה, את השיק, הסגנון, החוויה, כל החבילה כולה.

אמת-
שימי לב תמיד שהתמונות, הסרטונים, והעיצובים שאת מעלה יהיו זהים למה שהלקוחה מקבלת, זה הדבר שישמור ויגדיל לך את מעגל הלקוחות, הן יעריכו אותך, יכבדו אותך וירכשו עוד.

בהצלחה!

כתיבת תגובה