איך יוצאים משגרת תמונות הרגילה ומחדשים בתמונות שלנו?

אנחנו יודעות שקשה לשנות הרגלים, בטח שכבר הכל מתקתק ונח,
כשיש משהוא שעובד זה קשה לשנות, גם אם אנחנו יודעות שאנחנו יכולות יותר,
הנוחות מקבעת, ולפעמים עד שזה לא נתקע או נהרס אנחנו לא נשנה.
אבל זו טעות,
את זה אנחנו יודעות,
לא מחכות שמשהוא יתקלקל כדי לתקן,
הדרך הנכונה היא לשנות לפני,
לא לשקוע בנוחות ולהתעלם.

ככה זה גם בתמונות,
אני רואה את זה אצל הרבה עסקים שנדבקים לשטנץ מסוים לדרך צילום מסוימת, לסגנון מסוים ומתקבעים שם וחבל.

חבל, כי היום אנחנו חייבות לגוון ולעניין כל הזמן,
יש שפע של עסקים ושפע של תמונות בכל מקום ובכל זמן
ואנחנו צריכות להישאר בעניינים,
לגוון, לרגש ולחדש.
כי ברגע שהקהל שלנו ירגיש שכבר ראה הכל,
הוא יפסיק להתעניין ויפסיק לעקוב אחרינו.
וזה אנחנו לא רוצות שיקרה.

אז איך לחדש ולגוון בתמונות?
-להכניס טקסט בתמונות
מושך את העין ישר, זה פיזיולגי, העין נמשכת למקומות שהיא יכולה לפענח.
טקסט בתמונה גם מעביר במדוייק את המסר שאליו אנחנו מתכוונות .

– שחור לבן
פתאום תמונה בשחור לבן בתוך הפיד שלנו יכולה לרענן, להוציא את העוקבים שלנו מאזור הנוחות שלהם, ולראות משהו שלא ציפו לו. תמונה בשחור לבן שאולי לא אופיינית לנו בדרך כלל, אבל נבחר שהתמונה עצמה תשרת את המסר והעסק שלנו.
על אותו עיקרון ניתן ליצור תמונה רק בגוון מסויים, רק בלבן/ כחול או כל צבע שנבחר.

– תמונות שלנו
כן, אנחנו נמנעות מזה כמה שאפשר, אבל זה חשוב!
אנשים קונים מאנשים, אנשים מתחברים לאנשים ואנשים מדברים עם אנשים, לא עם לוגו, ולכן פעם תמונה שצולמה בסטודיו מהודקת כזו ופעם סלפי מהיום יום והצצה לחיים שלנו יעשו את העבודה.

– פוקוס סלקטיבי
יש את זה בכל הסמארטפונים היום, האפשרות לעשות פוקוס על פריט קרוב ושהרקע יהיה מטושטש, אפקט נחמד שיכול לגוון את הפיד שלנו בקלות.

– סידור סימטרי
לפעמים שינוי בהעמדה של הפריטים יוצר עניין, אם תמיד הפריטים שמצלמות מסודרים באופן חופשי ואינטואיטיבי, סידור סימטרי של פריט ליד פריט במרווחים קבועים יכול להכניס גיוון ושינוי מרענן.

השינוי מכניס אנרגיות ושמחה גם לעבודה שלנו, לא רק לעוקבים,
וזה לא פחות חשוב, כי ברגע שאנחנו מלאות שמחה וכוח זה עובר בהכל, בכתיבה, בשיחות ובכל יצירה שנעשה.

תעצבו תמונות שוות,
ליבת רות

כתוב/כתבי תגובה